__(¯`v´¯)_ ___/▀//\ ¯¯`.¸.´¯¯¯¯¯¯¯\▄\\/SENI COK ÖZLEDIM BE BITANEM

__(¯`v´¯)_ ___/▀//\
¯¯`.¸.´¯¯¯¯¯¯¯\▄\\/SENI COK ÖZLEDIM BE BITANEM
Hangi acı'nın izi kalmadıki;¸.•* Yüreğim(iz)de.!! " A L L A H " hatırı için Sabır dedim Sessizce¸.•*
Ey kalpleri birbirine ısındıran " ALLAH" ım Ne olur gönlümdeki ¸.•* SEVDIGIM ¸.•* ALIN YAZIM olsun
Her Gece Yaradana Yalvardığım.. SENİ ; Ne Çok Özlediğimi Bir Bilsen... Yokluğundan Utanırsın.
Öyle Özledim ki ''SEN''i... __Bir Şafak Vakti Gelsen Bana ,Karanlık Gecelere Doğan, Güneş Gibi...
Öyle Özledim ki ''SEN''i...Bir Nefesini Hissetsem Senin , Bahar Mevsiminde Ilgıt, Ilgıt Esen Rüzgâr Gibi...
Öyle Özledim ki ''SEN''i..Bir Dokunuşunu Hissetsem Keşke, Yağmurun Tenime, Değdiği Gibi...
Öyle Özledim ki ''SEN''i...Bir Bakışında Kendimi Kaybettiğim , Yıldız Gibi. Işıldayan O Gülen Gözlerini..
Öyle Özledim ki ''SEN''i...Can Gibi , Dua Gibi..Güllere AŞIK Bülbüller Gibi...
Adını Andığımda Amin'lerime Karışan ____ Gözyaşlarım gibi... SEN'i çok özledim.. BİTANEMMM....Bu yayını daralt

Yorumlar

Popüler Yayınlar